Bestellen

Bestelprocedure & Bestellingen annuleren

Bestelprocedure

  • Als u een product heeft gevonden dat u wilt bestellen dan klikt u op de (kleur)…. knop: ‘Voeg toe aan winkelmand’
  • In de winkelmand ziet u een overzicht van alle producten die u in de winkelmand hebt geplaatst. U kunt eventueel het aantal wijzigen, een product uit de winkelmand verwijderen maar ook aangeven of u het product wilt laten inpakken als cadeautje.
  • Om uw bestelling verder af te ronden klikt u op: ‘Bestelling afronden’.
    Als u nog een product wilt toevoegen klik dan onderaan het scherm op: ‘Verder winkelen’. De reeds toegevoegde producten blijven dan voor u in het winkelmandje staan.
  • Wanneer u klaar bent met winkelen en gekozen hebt voor ‘Bestelling afronden’ vult u uw (adres)gegevens in. Het is belangrijk dat u deze gegevens volledig en correct invult, zodat de bestelling goed verwerkt kan worden.  Zodra al uw gegevens zijn ingevuld en u de algemene voorwaarden hebt gelezen en goedgekeurd kunt u uw bestelling gaan afrekenen, klik hiervoor op “Ga naar betalingspagina”.
  • U wordt nu doorgestuurd naar de betalingspagina van iDEAL waar u de bestelling kunt betalen en hiermee de order zal afronden.
  • Na de betaling is uw bestelling afgerond en ontvangt u een bevestiging van uw bestelling via de e-mail. Hieraan kunt u zien dat de bestelling voltooid is en bij ons in het ordersysteem is ontvangen.
  • Hebt u nog vragen over het bestelproces, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen op +31 (0)13 514 12 99.

Bestelling annuleren

Je kunt een bestelling annuleren als deze door ons nog niet is verzonden. Het is het snelste om een bestelling telefonisch te annuleren, dat kan op nummer +31 (0)13 514 12 99

Levering

Afhalen, Leveren & Bezorgkosten

Afleveradres kiezen of afhalen bij DHL parcelshop

  • Je kunt een ander afleveradres opgeven als je het pakket niet thuis wilt ontvangen maar bijvoorbeeld op je werk. Dit doe je door in de 2e stap van het bestelproces een factuur- en bezorgadres in te vullen. Bij het bezorgadres vul je dan het adres in waar het pakket bezorgd moet worden. Ook makkelijk als een bestelling bijvoorbeeld een cadeautje is wat rechtstreeks naar die persoon gestuurd mag worden. Vergeet dan niet om aan te geven dat het ingepakt mag worden, dan is het extra leuk om als verrassing te krijgen.
  • Je hoeft niet thuis te blijven om een bestelling in ontvangst te nemen. De bestelling kan je ook laten bezorgen bij een DHL Servicepoint.
    De voordelen voor je zijn dat :

    • Je de bestelling kan ophalen waar je wil
    • De bestelling ophalen wanneer je in de gelegenheid bent, ook ‘s avonds en in het weekend
    • Je hoeft niet meer thuis te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen
    • Snelle afhandeling, geen lange wachtrijen
    • Let op:
      Neem voor het ophalen van je bestelling bij een DHL Parcelshop een geldig legitimatiebewijs mee.
      Om gebruik te maken van een DHL Parcelshop kiest u:

      • Bij de 2e stap in het bestelproces voor ‘Zelf afhalen bij een DHL Parcelshop’
      • Vervolgens vul je de postcode in
      • U ziet de dichtstbijzijnde servicepunten
      • Selecteer de DHL Parcelshop waar u uw bestelling wilt ophalen, de gegevens worden nu automatisch verwerkt

Bezorgkosten

  • Bestellingen vanaf € 25,- versturen wij gratis. Bij een bestelling onder de € 25,- komen er bezorgkosten bij van € 4,95 voor Nederland.

Levertijden

  • Uiteraard doen wij er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te laten bezorgen. Normaal gesproken zijn alle artikelen bij ons op voorraad en indien besteld voor 15.00 uur pakken wij uw bestelling nog dezelfde dag in en ligt deze direct bij onze eigen DHL parcelshop om door de DHL koerier te worden meegenomen. Hierdoor geldt dus voor 15.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Echter, wij zijn afhankelijk van de koeriersdienst van DHL, het kan altijd voorkomen dat een pakket door hen niet de volgende dag kan worden geleverd.

Pakket volgen

  • Vanaf het moment dat je bestelling door ons wordt overgedragen aan DHL Parcel kan je deze volgen via de Track & Trace van DHL Parcel. Dit werkt door middel van de door DHL Parcel toegewezen barcode welke u kunt invullen op DHL Parcel.nl
  • U ontvangt een e-mail zodra wij een label aanmaken met daarin de track & trace code
  • Mocht u het pakket niet kunnen volgen, of u krijgt een melding dat het pakket niet bekend is, neem dan telefonisch contact met ons op via +31 (0)13 514 12 99.

Retourneren

Artikelen retourneren & Retourformulier

Artikelen retourneren

Bent u niet tevreden met uw bestelling en wilt u deze retourneren, dat is geen probleem! U kunt de bestelling tot 14 dagen na ontvangst naar ons terug sturen. Dit kan met behulp van het retourformulier. Het retourformulier staat hieronder op onze webshop zodat u het altijd uit kunt printen.
Tijdens de bedenktijd gaan wij er van uit dat u zorgvuldig omgaat met het product en de verpakking en dat u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons retourneert.

Houd er rekening mee dat persoonlijke en bederfelijke producten, zoals bijvoorbeeld cremes, parfums, vitamines, voedingssupplementen etc.) kunnen alleen worden geretourneerd indien de verpakking verzegeld is. Ook producten die in verband met hygiëne (bijvoorbeeld cosmetica) kunnen alleen geretourneerd worden als de verzegeling nog intact is.

Het retourneren van artikelen is altijd voor eigen rekening. Het goedkoopste is om uw retour pakket via dhlparcel.nl te versturen. U vult onze adresgegevens in en daarna uw eigen adresgegevens bij afzender. Daarna kunt u kiezen voor levering aan huis of afleveren bij de dichtstbijzijnde DHL parcelshop. Als u daarvoor kiest dan komt onze winkel er als een van de DHL parcelshops te staan.

Als u een artikel ontvangt dat niet naar behoren functioneert of wanneer u niet het juiste artikel ontvangt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice met vermelding van het ordernummer en de naam van het desbetreffende artikel. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en er alles aan doen om het zo goed mogelijk voor u op te lossen.

Wij verzoeken u het retourformulier volledig in te vullen, uit te printen en mee te sturen met de retourzending. Ook als u het product zonder opgave van redenen terugstuurt, verzoeken wij u dit formulier te gebruiken en dit in het formulier aan te geven. Het retouradres vindt u op het formulier.

Retourformulier

Download het retourformulier

Klachten & Suggesties

Klachten en suggesties

Mocht u een klacht hebben over een product, de levering of wat dan ook, aarzel niet om contact met ons op te nemen. Dat kan telefonisch op +31 (0)13 514 12 99 of per mail naar klantenservice@zussb.nl Ook wanneer u een suggestie hebt over iets wat beter kan horen wij het graag. Wij staan open voor al uw ideeën zodat wij er voor kunnen zorgen dat we de best mogelijk service kunnen bieden aan onze klanten.

Klantenservice

Contactformulier, Winkels & Klantenservice

Contactformulier

Naar het contactformulier

Klantenservice

klantenservice@zussb.nl
+31 (0)13 514 12 99

Winkels

  • Drogisterij Jasmijn Vessem
    • Adres:
      Jan Smuldersstraat 5G
      5512 AW Vessem 
      Tel: +31 (0)497 59 20 64
    • Openingstijden:
      Maandag t/m donderdag van 9.00 – 18.00 uur
      vrijdag van 9.00 – 20.00 uur
      zaterdag van 9.00 – 16.00 uur
  • Drogisterij Jasmijn & Sweet Home Middelbeers
    • Adres:
      Doornboomstraat 1
      5091 CA Middelbeers 
      Tel: +31 (0)13 514 12 99
    • Openingstijden:
      Maandag t/m donderdag van 8.30 – 18.00 uur
      vrijdag van 8.30 – 20.00 uur
      zaterdag van 9.00 – 16.00 uur